Dnes je Neděle 16. června 2019.                    svátek má Zbyněk, zítra Adolf a pozítří Milan.

AUTOOPRAVNA



Renovace hlav

Provádíme renovace hlav všech běžných motorů jak osobních a dodávkových automobilů, tak nákladních a traktorových hlav, pokud nám to technické vybavení dovolí. Hlavy k opravě přijímáme bez sacího a výfukového potrubí a bez tělesa termostatu. Hlavy kompletně demontujeme, provádíme kontrolu jednotlivých komponentů, vše myjeme a čistíme. Po renovaci provedeme kompletní montáž a seřízení ventilových vůlí. U hlav VW 1,9. 2,0 a 2,5 PD seřídíme i vtřikovače. Samozřejmostí je dodávka jakýchkoli náhradních dílů. Při velmi vysoké ceně opravy hlavy, nebo při nevratném poškození dodáváme nové hlavy za velmi dostupné ceny a následně je nastrojíme.

Tlaková zkouška těsnosti hlav. Tuto zkoušku provádíme tlakováním a ponořením hlavy do vody, která je ohřáta na 90°C, tedy imitujeme provozní zatížení hlavy. Na běžné hlavy vlastníme přípravky, na nové nebo atipické jsme schopni pružně přípravky vyrobit podle hlavového těsnění.



Rovnání dosedacích ploch hlav i bloků motoru. Rovnání provádíme broušením. Jsme schopni orovnat hlavu nebo blok motoru do velikosti 320 x 1200 x 1000mm.




Opravy ventilů. Při této operaci se broušením na speciálním stroji opraví dosedací ploška ventilu. Tomuto předchází dokonalé vyčištění a kontrola ventilů na házivost.




Oprava sedel ventilů. Sedla opravujeme za pomoci špičkového stroje, který vyrábí firma Sunnen ve Spojených státech amerických. Technologie vedení obráběcích hlav je podstatně přesnější než u některých konkurenčních evropských strojů, proto oprava je velice přesná. Sunnen VGS 20 umožňuje i opravu uložení pro nová sedla, která se mění v těch případech, kdy jsou nad míru opotřebeny, popř. rozbity, nebo do motoru používáte jako palivo plyn a materiál sedel nesplňuje potřebné požadavky.

Výměna vodítek a gufer dříku ventilů. Výměnu vodítek provádíme většinou při násilném poškození hlavy (potkání motoru), nebo při nadměrném opotřebení otvoru vodítka. Jsme schopni vyrobit i atipická vodítka. Gufera se mění automaticky, protože provozem a teplotním namáháním dochází k propouštění motorového oleje do spalovacího prostoru.


Oprava závitů a odvrtání zalomených šroubů a žhavících svíček. K těmto operacím je zapotřebí celá řada speciálních přípravků a vložek, za jejichž pomoci jsou opravy bezchybné a plně funkční.




Vaření hliníkových součástí. Při prásknutí nebo poškození nejen hliníkové hlavy, ale i jiných součástí je potřeba provést opravu svařováním. K těmto účelům vlastníme svářecí přístroj od firmy EWM. Po dohodě jsme schopni zavařit i hliníkové konstrukce, kola, součásti strojů atd.

Svařování litinových výfukových svodů. Za pomoci speciálních bimetalových elektrod svařujeme poměrně s vysokou úspěšností litinové svody. Po opravě provádíme rovnání těsnící plochy.

Sportovní úpravy hlav. Zvětšení a leštění kanálů, úprava ventilů, zvětšení sedel, zkrácení vodítek, snížení hlavy atd. Toto jsme po dohodě schopni upravit na hlavě.



Vyrobil PSR Květoslav Blažek (c)2011